چه حس بدیست..
چه حس بدیست..
وقتی از خاطرات کسی محو شوی،
که روزی تمام قلبش سهم تو بود...
وقتی از خاطرات کسی محو شوی،
که روزی تمام قلبش سهم تو بود...
- ۵۹۲
- ۲۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط