من می گویم
من می گویم
آدم اگر کسی را دوست داشته باشد
باید با صدای بلند بگوید...
#هوشنگ_گلشیری
https://t.me/chekamehaibaran
آدم اگر کسی را دوست داشته باشد
باید با صدای بلند بگوید...
#هوشنگ_گلشیری
https://t.me/chekamehaibaran
- ۲.۷k
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط