{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آسان گذشتی از من و رفتی ولی بدان

آسان گذشتی از من و رفتی ولی بدان

دل شوره دارم و نگرانم

بدونِ تو
دیدگاه ها (۱)

#خوش_خوشان:)

آش......فُوتو بایـ میـ#خوش_خوشان#پاییز_ن

با تو باید عشق را با چه زبانیحرف زد؟#چادر#گل_نرگس

در سفرم رویِ نظر سوی توستمی روم اما نگران می روم#طالب_آملی#م...

بی منم اگه رفتی؛بدون تلاشمو کردم واسه تو:)🖤💔

بدون تو دارم میمیرم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط