{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو داری اینجا غصه‌ میخوری اون داره مال یکی دیگرو میخوره😂

تو داری اینجا غصه‌ میخوری اون داره مال یکی دیگرو میخوره😂
دیدگاه ها (۹)

دقیقا همون لحظه که حس میکنی همه چی داره خوب پیش میره و آروم ...

ماسک سیاه نمیکنتت وحشی!

همه قشنگن‌ ولی هرکسی به چشم یکی

بی احساس نیستم فقط نمیخام دوباره آسیب ببینم!

تو گوه میخوری به من میگی نه اون مال منهههه#intj#enfp

شاید یکی دیگرو دوس داره💔😔《REZA 》

حالم ازین ادمایی که هی میگن این کشور بدرد نمیخوره وای باید ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط