{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر هر نظری داری خوب یا بد با دلیل و مدرک توضیح بده

اگر هر نظری داری خوب یا بد با دلیل و مدرک توضیح بده
دیدگاه ها (۲)

باسلام خدمت دوستان عزیز اتحادیه ساندیس خوران کبیر در پیام رس...

عجب رهبر نازی: 😌❤💗🌷🎀رهبر نازی:☠🖤☠😈💣

شاید حالم خوب نباشه ولی دلیل نیست اخلاقمم بد باشه

عاقااااااا................جا کم بوددددددددددد.داری میگی توضی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط