{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گل ...

گل ...
شادی آفرین است
بگذار همه از این شادی
سهمی داشته باشند...
تقدیم به
نگاه های زیبای شما عزیزان
عصرتون بخیر 🌹 🌹

@asewt
دیدگاه ها (۱)

"دوستت دارم"جمله ای کوتاه و ساده!اما فقط برای تو...❤ ️

_خوشبختی دیگران،از خوشبختی توکم نمیکندوثروت آنانرزق تو راکم ...

تقدیم نگاه سبز دوستان🌱عصرتون بخیر

مرد تنهای شب @غم و درد عاشقی

این دسته گل قشنگــ💐تقدیم به تـڪ تـڪشما عزیزانلحظه هاتون گل ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط