{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
دیدگاه ها (۱۳)

تو را خدا کسی بلند نشه راحت باشید خخخخ.

سلاااام دوستای خوبم شب همگی بخیر

دوست داشتن تو....دلیل،نمی خواهد.....دوست داشتن تو ....جان می...

.

♥️꙰ꦿ♥️꙰ꦿ . ... شب های هر کسی به انداره غم هاش طولان...

#عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط