{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنتی چهار میلیون بار دیده شده چه مردم بیکاری داریم

لعنتی چهار میلیون بار دیده شده چه مردم بیکاری داریم
کاش این چهار میلیون به جای چسبیدن به حاشیه منحرف شدن افکارشون
یک فکری به حال روز خودشون میکردم و کشورشون رو که تو جهان فلاکت زده شده رو نجات میدادن 😌
دیدگاه ها (۶)

😂😂

😂😭😂😂😂😂😂

طوری که من 2020 رو گذروندم#فرندز

لامصب دنیا جهانبختم مثه شمال میمونه همه باهاش خاطره دارن :))...

پارت 169

اصلا حمایتا عالیه عالی !باورم نمیشه ۵ روز شده هنوز ۳۰ بازنشر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط