{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بح امضا هاشونو🗿

بح امضا هاشونو🗿
رین که اصلا حوصله امضا زدن نداره👍🏻🗿
دیدگاه ها (۳۴)

دوستان اسید آوردم براتون🗿لایت گروه را ترک کرد.

این چه سمیه تو اکسپلور منننن🗿😂

وضعیت اعصابم تو دوران نت ملی 🗿 :

ادیت از ایساگی باشد‌؟🗿(درخواستی🗣)

stray kids...

من اصلا نمیتونم گریه هاشونو تحمل کنم 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط