{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط یه دهه هفتادی میفهمه این جیه 😒

فقط یه دهه هفتادی میفهمه این جیه 😒
دیدگاه ها (۱۶)

خودم 😛

😂 😂 😂

😍 😍 😍 😍

😍 😡

به نظرتون کدوم دهه خوبه من خودم دهه هشتادیم

الگو دهه هفتادی من . شهید حسین معز غلامی

تصویری از شهدای نخبه و دهه هفتادی جنگ رمضان🌐 @Rahe_Dialameh

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط