{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چِشات قَشَنگتَرین سیاهیِ سَرنِوِشتَم بود

چِشات قَشَنگتَرین سیاهیِ سَرنِوِشتَم بود
دیدگاه ها (۱)

هَر کی میخَندِ کِ خوشحال نیس

دوسِت دارَم

ولی چشم‌هایش قشنگترین سیاهی سرنوشتم بود..درود به شرف اونی که...

یهو طلوع ماهو دیدم تو سیاهی چشات🖤👀

قلمی که سرنوشتم را نوشته سیاه است 🥺😔لایک و کامنت یادتون نره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط