{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه جدی این حقه منه؟؟؟

نه جدی این حقه منه؟؟؟
اگه یکی حرف از اعتماد به نفسو اعتماد به سقفو اعتماد به کهکشان زد جف پا میام تو صورتش:|
دیدگاه ها (۱۲)

کی بیداااااره؟؟؟؟؟

رفیقااااام عاااااشقتوووونم♥رفیقام کامنت بذارن;-)

راستشو بگو کجا رفته بودی؟؟؟:|

:|

سلاممم این اکانت سروش منه اگه خواستین پیام بدین اگرم نخواستی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط