{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروردگارا:

پروردگارا:
با اولین قدم هایم بر جاده صبح نامت را عاشقانه زمزمه می کنم
کوله بار تنهایی ام خالی ایست وموج سخاوت تو جاری.
خدایا یاریم کن
سلام صبح زیباتون بخیر.
دیدگاه ها (۴)

تقدیم به شما مهربونم

آرزو دارم پنجره دلتون همیشه رو به خوش بختی باز بشه.

بفرمائید. .......

.

🌺آغاز سخن يـــــاد خدا بايد کرد✨خود را بہ اميد او رها بايد ک...

ای خدای مهربان من... صبح شد و دوباره با لطف توچشم به روی زند...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط