{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیاد خودتون رو توصیف کنید تو کامنت

بیاد خودتون رو توصیف کنید تو کامنت

خودم:

موهام مشکی
چشمام عسلی
رنگ مورد علاقه سیاه
غذای مورد علاقه نودل و دوکبوکی
موهام کوتاه
دیدگاه ها (۸)

شما براش کپسن بنویسید تو کامنتا

بشر از دست رفت

من اینو قبول کردم که دنیا بدون من بهتر بود 😔

درون گرا ها تایید کنن

تو این پست میخوام خودمو معرفی کنم

رنگ مورد علاقه ت چیه ؟💙کامنت :۱۰۰💙لایک:۱۵۰💙من خودم آبی سیندر...

رنگ مورد علاقه ات رو کامنت کنید 😺حتما به پیجم سر بزن 🙂اگه دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط