{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگ یکی باشی و نتونی ببینـیش،بدترین حـس دنـیاست ..:)

دلتنگ یکی باشی و نتونی ببینـیش،بدترین حـس دنـیاست ..:)
دیدگاه ها (۳)

:)

خب خببب..تولد داریم چه تولدیییی.. یکم داره دیر میشه..ولی هنو...

:):heavy_black_heart:

#capi❤

یکی از قشنگتـرین حـس ها اینه کـه بعد یه دعــوا از نگاهش بفهم...

سوال پست : یکی از بدترین اخلاقات ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط