{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

I'm still awake

I'm still awake
and
where are you?

هنوز بیدارم و تو کجایی؟
دیدگاه ها (۱)

کاش میتوانِستم فریاد بزنمفریادی از اعماق وجودَمفربادی بِه بل...

هیچی خنده دار تر از دیدن اون ادم هایی که بهت میگن دلشون واست...

#دخترم (:

-در من ؛دراکولای غمگینیست .میفهمی؟!

You are red and I'm blue

where are you going?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط