{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم از لطف بچه های کرمانشاه به لنگ😂

اینم از لطف بچه های کرمانشاه به لنگ😂
#لیگ_قهرمانان_آسیا_بازی_ملی_نیست
دیدگاه ها (۱)

ترک سالن اجتماعات توسط لنگیا بعد گل دوم در دبیرستان شاهد اما...

#استوری علی نجفی😂 😂 🔥

یکی نیست به لنگیا بگه اگه به اسم هست شمام ۴ بار قهرمان لیگ خ...

اینم حرف امروز داداش ابراهیم برای بچه های کانال ما

خوشگله فالو شه 🙃از بچه های خودمونه 😉@nilu2012اینم آیدیش

خالی از لطف نیست گوش بده..اینم پندانه ی امروز ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط