{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتـی

رفتـی
وُ
از فراقِ تو
از پا درآمدم...

#وحشی_بافقی
دیدگاه ها (۴)

تو یک #آمدن به لحظه های من ...

کس نیستدر اینگوشهفراموشترازمن.. #شهریار

منمُرده ام!عطرِ تَنَت... متهمِ ردیفِ اول است...!

تو آن بلای قشنگی که آمدی به سرم #مهدی...

اولین محرم بی تو می گذرد مجالس در حسرت تو می‌گریند و سوگواره...

| کی میدونه |

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط