{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

ادامه برای کیکی و ارت جدید 👁👄👁

ادامه برای کیکی و ارت جدید 👁👄👁
راوا چرا داری میزن___
راوا بچه ی گلی بود 👌😔 🥀 🗣
راستی چهارشنبه‌ سوری مبارک ( می‌دونم دیر گفتم ) و فردا هم که عید نوروز می‌باشد و مبارک ( می‌دونم زود گفتم )
راستی این روزا بیشتر مواظب باشید...🥀
چیزی که روا داره می‌گه : باور کن من کسی رو نزدم 🗣 ( اره جون خودت ) ان بدبخت هم درحال مرگه و داره می‌گه کمک🥀👌🤲
اس ۵ هم اوسی داروم من هست که فعلا بهتون نشون نمی‌دم 👁👅👁 ( فقط کیکی دیده )
اس ۶ هم یه گربه ی پرنده( وادا___ ) ولی نازه🎀🗿
خب دیگه...
برو خونتون
دیدگاه ها (۶)

این ارت رو دوست نداشتم ببینید_

حاجی...

نقاشی جدید...

حاجی...

عهدی با شمشیر

زندگی دوبارا

رمان انیمه ای هنوز نه چپتر ۴۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط