{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ باندی از دو تا دختر که جفتشون از یک نفر بدشون میاد،قو

هیچ باندی از دو تا دختر که جفتشون از یک نفر بدشون میاد،قوی تر نیست👀 😝
دیدگاه ها (۱)

دیگهـ واسهـ داشتـنتـ گـریـه نمیـکنـم...ریـملـم گرون تـره 😏

من گلم تو منگولی باهم میشیم گل منگولی☺ ️🌸

-//نبوده . . .-//نیست . . .-//و نخواهد بود !-//عزیزتر از تو ...

منو خواهریم👭 ست کنیم باهم😻 🙌 🏽

«مهم نیست که یک نفر چقدر قوی باشد؛او همچنان محتاجِ آغوشِ کسی...

شید تقدیمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط