{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خ وخته مُـــردم …

خ وخته مُـــردم …
دیدگاه ها (۱)

بعضی وختا آدم کابوس می بینه و این خیلی بدهولی اینکه آدم بیدا...

جهنم واقعی همینه …

بود و نبودم مهم نیس …پس چرا هستم؟

شاید حتی اگه میفهمیدی درد هم داره بازم محکمتر میزدی …آدما دو...

اره مشتی...خیلی...خ...خ...خو......خوب بود......👍🏻

خ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط