{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر تنهایم که کسی نیست تا صندلی را از زیر چوبه ی دارم ب

آنقدر تنهایم که کسی نیست تا صندلی را از زیر چوبه ی دارم بکشد
دیدگاه ها (۱)

خوردیم به سلامتی اونایی که رفتنپای چوبه دار.بعد رفتن زیر خاک

انقدر دوست دارم تورو ی پا فرشته میدونم:]🤍https://wisgoon.com...

فقط دازای زیر صندلی#ورلاین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط