{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوباره امروز

دوباره امروز
برای زیبا شدن
به آینه ها رو می اندازم ؛
وَ با رژِ لب ِقرمزم
لب ها را
برای گفتن "دوستت دارم"
جَسور می کنم ...
امروز
هر طور شده باید
ببوسمت !
💋💋💋
#خاص #جذاب #عکس #عاشقانه #عکس_نوشته_عاشقانه #دختر
دیدگاه ها (۱)

#عکس_نوشته_عاشقانه

#عکس_نوشته_عاشقانه

#عکس #عکس_نوشته_عاشقانه #عاشقانه #خاص #جذاب

های

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط