بی شعوووووووووووور!
بی شعوووووووووووور!
مردم دو بار غذا نمیخورن!
وقتی یک نفر نذری میده!
چند نفر گازشون رو روشن نمیکنن!
و مصرف گاز در مجموع بسیار کمتر میشه!
بی شعوووووووووووووور!
❓مردم کپسول گاز دارن تو خونههاشون؟
این چه پیام مزخرفیه؟
بگید میخواید گرون کنید بگید کسانی که برای امام حسین علیه السلام کار میکنند رو چشم ندارید ببینید و اذیت میکنید!!
بگید نمیخواید ببینید به عزاداران حسینی خدمت میشه!!!
بگید با این مردم دشمنید
چرا بهانه میارید؟
.......
مردم دو بار غذا نمیخورن!
وقتی یک نفر نذری میده!
چند نفر گازشون رو روشن نمیکنن!
و مصرف گاز در مجموع بسیار کمتر میشه!
بی شعوووووووووووووور!
❓مردم کپسول گاز دارن تو خونههاشون؟
این چه پیام مزخرفیه؟
بگید میخواید گرون کنید بگید کسانی که برای امام حسین علیه السلام کار میکنند رو چشم ندارید ببینید و اذیت میکنید!!
بگید نمیخواید ببینید به عزاداران حسینی خدمت میشه!!!
بگید با این مردم دشمنید
چرا بهانه میارید؟
.......
- ۲۶
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط