{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*

*
دیدگاه ها (۲)

واووووووووو...........

عینکشو می خوام.......الان گریه می کنم....ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا...

واووووووو

*

تو برای من"عمرم,یکی یدونم..."

| این نونی که شما میزنید تو خون درخت جنگل خوردن داره!

| یکی قلبم رو گرفته تو دستش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط