{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ayda2017 37313661

دیدگاه ها (۱)

در قيدِ غمم …خاطر آزاد ڪجائی؟تنگ است دلم …قوّتِ فرياد ڪجائی ...

از اول شروع کنیم ،ما از انقلاب به اینجا رسیدیم درواقع شواهدب...

گریه برای امام حسین... اللهم عجل لولیک الفرج... 🌸🌸🤲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط