{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و افسوس برای دوستانی که بجز برای ایران و‌ایرانی عذاداری م

و افسوس برای دوستانی که بجز برای ایران و‌ایرانی عذاداری میکنند...
دیدگاه ها (۱۸)

...‌

😊 ❤

😂 👌

#اون با همه #فرقداشت❤

این برای شاشزاده موشلوی حتما بفرستید تا ما ایرانی هارو خوب ب...

آخخ میمیرم برای غذای ایرانی#ایران#غذا#کباب#خوشمزه

برای همیشه بهترین رهبر ایرانی🌚💕#رهبر_شهید #ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط