ای خدا،.................کی میشه 1 نفر بیاد...........2نفر
ای خدا،.................کی میشه 1 نفر بیاد...........2نفر بشیم.............بعد1نفر دیگه بیاد.............3نفر بشیم.............بعد1دیگم بیاد...........4نفر بشیم.......بعد راننده بیاد بریم ,پختیم تو این گرما...........(همش که نباید عاشقانه باشه والا...)
- ۲.۰k
- ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط