هپی ۳۰۰ تاییییییییd=(^o^)=b
هپی ۳۰۰ تاییییییییd=(^o^)=b
گیلیگیلی گیلییییی( ^∀^)
برای ۳۰۰ تاییمون عکس flow ریور کورو رو براتون گذاشتم.
(محتوا دیگه ای تو گالریم نداشتم)
آره یجورای همون نسخه محو اسلندرینا هست با چشمای قرمز که چت جی پی تی ساخته.
مطمئنم وقتی این عکس رو پیچم دیدید اصن پیش بینی نمیکردید متنش این باشه...راستی دارم پارت ۳ کرکتر های بلولاک تو واقعیت رو درست میکنم...کایزر و نس خوشگل نشدن خیلی ولی حداقل آلمانی میزنن...راستی بگید کیا رو تا حالا نزدم تو دو تا پارت قبلی تو این پارت بزنم( ゚ー゚)
ویرایش:راستی اگه کسی رفرنس پسرونه دوتایی داره لطف کنه برام بفرسته مرسی♡(برا آرت کاپل میخوام)
گیلیگیلی گیلییییی( ^∀^)
برای ۳۰۰ تاییمون عکس flow ریور کورو رو براتون گذاشتم.
(محتوا دیگه ای تو گالریم نداشتم)
آره یجورای همون نسخه محو اسلندرینا هست با چشمای قرمز که چت جی پی تی ساخته.
مطمئنم وقتی این عکس رو پیچم دیدید اصن پیش بینی نمیکردید متنش این باشه...راستی دارم پارت ۳ کرکتر های بلولاک تو واقعیت رو درست میکنم...کایزر و نس خوشگل نشدن خیلی ولی حداقل آلمانی میزنن...راستی بگید کیا رو تا حالا نزدم تو دو تا پارت قبلی تو این پارت بزنم( ゚ー゚)
ویرایش:راستی اگه کسی رفرنس پسرونه دوتایی داره لطف کنه برام بفرسته مرسی♡(برا آرت کاپل میخوام)
- ۱۹۵
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط