{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سوپرجونیور

سوپرجونیور
دیدگاه ها (۱)

ریووک از سوپرجونیور

کیا تجربشو دارن؟؟؟؟؟؟

الوچه کیلویی٥٠هزار تومن.اخه من که با یک کیلو سیر نمییییییییی...

اگه من یه روز مردم.یا اونهیوک منو کشته.یا این آلوچه ها. ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط