{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_اختاپوس:

_اختاپوس:
حیف ک باب اسفنجی اینجا نیست
تا از نبودن خودش لذت ببره(:

دیالوگ-باب اسفنجی
دیدگاه ها (۱)

حالم بده رو هوا خاک میکنممینویسم،مکث میکنم،فک میکنم،پاک میکن...

روزامون باهم آبی آسمونی بودتو خواستی بزنی و تیرَش کنی..

با خودم فهمیدم معنی آرامشو/:

دخدرونه مرد باش(:

💎مادرم آن روزها همه چیز برایش حیف بود، جز خودش!یک صندوق چوبی...

سلام ارت جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط