{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگویند چقدر شادی!! خوش به حالت!! کسی نمی داند که من

همه میگویند چقدر شادی!! خوش به حالت!! کسی نمی داند که من محکومم به شادی...،برای امید دادن به اطرافیانم، اما درونم آتشی است که خاموشی ندارد...
دیدگاه ها (۲)

چه با نمکه....

ساعت شنی....ساحل دلارام....بوشهر

ارزوهای محال...

عشق...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط