{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشمات تنها سیاهیِ قشنگِ زندگیم بود.

چشمات تنها سیاهیِ قشنگِ زندگیم بود.
دیدگاه ها (۱)

یه پسر کار بلد هیچوقت پیشنهاد نمیدهباهاش بری تو رابطه کاری م...

🗿موهام زدم حس میکنم لخت شدم اصلا 😂😂🗿

همونی میکشتت ک براش میمیری✍🏻شو خوش

خيانت فقط ذاتتو نشون ميده نه زرنگيتو!

چشمات همه ی زندگیم بود🤎

ولی زندگیم غرق شد تو چشمات🥀🎀🩷M

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط