{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیاد شاخ نشو

زیاد شاخ نشو
نتو خاموش کنم
توام خاموش میشی
دیدگاه ها (۲)

حس من نابودولی طرف خیلی گاو بود

غلط املایی پیش نبودی..زیرت خط کشیدمدوباره از روت نوشتمکه دیگ...

کجایی مرتیک ه بی ناموس ده یالله بیا

بروبچمسعود میخواد نتو فک کنم وصل کنهوصل کرد روبلاکسی ها این ...

#یادت باشه زیاد محبت کنی زیاد میشی

اسنژنایا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط