مردی ازحکیم پرسید:
مردی ازحکیم پرسید:
چگونه عیب خودم را بشناسم؟
حکیم گفت:
کافیست یک عیب زنت را به او بگویی وخواهی دید که تمام عیب های خودت، پدر، مادر و بستگانت را به تو خواهد گفت!
واقعا حکیم دانایی بود😅
چگونه عیب خودم را بشناسم؟
حکیم گفت:
کافیست یک عیب زنت را به او بگویی وخواهی دید که تمام عیب های خودت، پدر، مادر و بستگانت را به تو خواهد گفت!
واقعا حکیم دانایی بود😅
- ۱.۱k
- ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط