بیزارم از آدم هایی که تظاهر
بیزارم از آدم هایی که تظاهر
به دوست داشتنمان میکنند
در حالی که نه میخواهند️
در این جهان هستی باشیم
و نه حالمان خوب باشد️
با اینهمه باز ما را
در آغوش میگیرند
برویمان لبخند میزنند
و این نفرت انگیز ترین
صحنه ایست،که بخاطر دارم! :-)
به دوست داشتنمان میکنند
در حالی که نه میخواهند️
در این جهان هستی باشیم
و نه حالمان خوب باشد️
با اینهمه باز ما را
در آغوش میگیرند
برویمان لبخند میزنند
و این نفرت انگیز ترین
صحنه ایست،که بخاطر دارم! :-)
- ۱.۶k
- ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط