{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته شدم دیگه..

خسته شدم دیگه..
از بس ریختم تو خودم حرفامو...
دیدگاه ها (۱۶)

خوشبختی یعنی... بدونی هنوزم هست یکی که دوستت داشته باشه..

تویــی که رفتی... خواستم بگم:گور بابات... ...

Bmw

اقا ان نزنیدمن پارت بعدو میزارم خسته شدم از بس کم حمایت شدمب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط