{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمیدونم اعضای ویسگون این چندتایی هستن که منولایک میکنن

من نمیدونم اعضای ویسگون این چندتایی هستن که منولایک میکنن یابیشترند خودشونو رو نمیکنن؟!عایا؟!
دیدگاه ها (۸)

:((

ازبس حرفای عاشقونه شنیده اینجوری شده

من نمیدونم اعضای ویسگون این چندتایی هستن که منولایک میکنن یا...

زیبایی در چشمانی نهفتس که رو به خدا باشه

حقیقت محض

شجاعت به این میگن!! باوجود اینکه میدونی حرومزاده ها رهات نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط