{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر مردانگی و جوانمرد هستین.

چقدر مردانگی و جوانمرد هستین.
که میبخشین کسانی که تو را دیکتاتور خطاب کردن... اف بر دهانشان

# لبیک_ یا_ خامنه ای
دیدگاه ها (۰)

الهه حاج تقی:💚 قحطی به دینمان زده یا ایها العزیز💜 دارد ظهورت...

لعنت بر گریه کوفیان که خون امامشون رو پایمال کردند

استاد عزیز تر از جانمان در مقام نصیحت می فرمود::

خدا بهت یه شانس دوباره میده به اسم امروز . فردا فردا نکن که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط