{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اینجا.صدایت میکنم.........!!

از اینجا.صدایت میکنم.........!!
از آنجا.بغلم کن.........
دیدگاه ها (۳۰)

دلم.آغوش می خواهد........!!کمی گرم.و کمی تب دار

کاش.کسی بیایدخیلی.بچه‌گانه ادم راده تا دوست داشته باشد!!کم، ...

جای «تو»در جان «من» است......!!

وقتی گشنه باشی و یهو.همکار بابا .نذری بیارن در خونه 😍 👌 اووو...

صدایت میکنم با بغض مثل کودکی هایم

بغلم کن:)

بغلم کن (:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط