بسم رب الشهدا
بسم رب الشهدا
اون موقع که این اتفاق افتاد (سال 90) من درک زیادی از شهید و شهادت نداشتم
ولی الان که یه کوچولو میفهمم
شهدا شرمنده ایم !
فیلمو حتما ببینین !http://www.mostazafin.tv/article/1760
اون موقع که این اتفاق افتاد (سال 90) من درک زیادی از شهید و شهادت نداشتم
ولی الان که یه کوچولو میفهمم
شهدا شرمنده ایم !
فیلمو حتما ببینین !http://www.mostazafin.tv/article/1760
- ۱.۰k
- ۲۷ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط