{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصــد دارم آسمـــان را

قصــد دارم آسمـــان را

درخودم ابرے ڪنـــم.......

هے بـــبارم هے ببــــــارم

بـــاز بے صبــرے ڪنـــــــم....

گــــریــه آرامــم ڪه نـــه

امــــا صبـــورم مے ڪنـــد........

بغــض هــا هــرلحـظـــه

مـــن را ازتــو دورم مے کـــند.....
دیدگاه ها (۳)

شبتون خوششب جمعه خوبی داشته باشید

ای جان

اینا جنون دارن

ای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط