" آبریزش بینی " برای خروج سموم میکروبهای سرماخوردگی لازم
" آبریزش بینی " برای خروج سموم میکروبهای سرماخوردگی لازم است زیرا اگر خارج نشوند جذب بدن شده و میتواند سلامتتان را به خطر بیندازد ❗ ️
تصویر رو بخونید☝ ️
تصویر رو بخونید☝ ️
- ۴۱۷
- ۲۷ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط