{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این است انسان !!!!

این است انسان !!!!

همه ...

همیشه ...

از چوب خدا ترسوندنمون !!!!

 ولی

حتی یک نفر  هم به بوسه خدا امیدوارمون نکرد !!!!


شب خوش
دیدگاه ها (۲)

توی ویسگون که ریخته از اینا

بنام یزدان پاک

اینجوری که این بنده خدا شهید شدهما حتی نمیتونیم‌ بخوابیم !!!...

‍چوب خدا صدا ندارد یعنی این 😂‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط