{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدم یکم در مورد خودم بهتون بگم .

اومدم یکم در مورد خودم بهتون بگم .
من استی هستم و بایسم هم هیونجینه.
و کیدارمر هم هستم.
عاشق گربه هام و خودم هم دو تا گربه دارم.
راستی اگه شما هم استی هستین بهم تو کامنت ها بگین که بدونم تنها نیستم🥐✨☺️
دیدگاه ها (۰)

Music is my love 🎶✨

وایب تابستون🌱🌴🍦🍍

آهنگ جدید استری کیدز منتشر شد.Run it🎶

سلام سلام.🥐✨

این سریال رو به شدت زیادی بهتون پیشنهاد میکنم 🙃اسمش رو خواست...

کپشن مهم سلام به فالورای عزیز خودم میخواستم بگم یکم از کومان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط