{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

محتاجم

محتاجم
محتاج یک فنجان چای
که پهلویش تو باشی....👌
دیدگاه ها (۱)

یار❤+پاییز🍂=بهار😍حرفم نباشه😌🤫

@asareh_takچخوبه که دارمت❤ #دخترونه

تلخی عشق از تظاهر های شیرین بهتر است....سیلی مادر کجا وبوسه ...

چای و انرژی مثبت

و زندگی بعد از هر فنجان چای شکوفه می‌دهد ..️

هوایی ابری، باران و پنجره، و البته که یک فنجان هم چای. زیباس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط