من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم !
من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم !
از لج تو … از لج خودم…
که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم...
از لج تو … از لج خودم…
که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم...
- ۱.۳k
- ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط