{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو لبام خندس اما درونم داغون

رو لبام خندس اما درونم داغون
دیدگاه ها (۵)

تنهای.....

سلام عصربخیر

گاهی، راحت تر است که با وجودِ اندوهی که در درونت موج می زند،...

وقتش بود شیر درونم رو بیدارکنم😂🙊

بابایی فقط خنده میاره رو لبام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط