{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاااآا خودِ خودااااااااا😲

یاااآا خودِ خودااااااااا😲
دیدگاه ها (۱۹)

دهقان فداکار 😐 یادش بخیر روحت شاد🙏

خااعک تو سرت پاره میدا😐 ضایع شدی رف😅 😅 😅

گفت ؛ دوستت.دارم.پرنده.شدم.شعبده.باز.بود.لامصب.😯 😆

تاب تاب عباسیخدا منو نندازیاگه میخوای بندازیبغلِ کاپی بندازی...

شیپ بسیارررررگوگولیییییییییهههههههه

وای

خاستم توبه کنم نشد خودااااااااا 🥲😬🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط