اگر فقط با نشستن و تفکر
اگر فقط با نشستن و تفکر
میشد به جایی رسید
الان تمام تندیسهای شهر باید به جایی میرسیدند
فکر کن و حرکت کن
حرکت کن و فکر کن....
@cafegraam 👈
میشد به جایی رسید
الان تمام تندیسهای شهر باید به جایی میرسیدند
فکر کن و حرکت کن
حرکت کن و فکر کن....
@cafegraam 👈
- ۶۰۷
- ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط